top of page

איפור "טבעוני"

הכל התחיל בוויכוח לא מזיק עם דיילת יופי...

חיפשתי סבון מקציף לפנים והיא המליצה לי על "ניוואה". מיד אמרתי לה שאני לא קונה מוצרים של ניוואה כי הם עוברים ניסויים על בעלי חיים. היא טענה שזה לא נכון. בו במקום נכנסתי לגוגל וחיפשתי את הרשימה של החברות שעושות ניסויים קוסמטיים על בעלי חיים.

ומה אני אגיד לכן? חשכו עיני...

גיליתי שהרבה מוצרים שאני אוהבת ומשתמשת בהם, עברו ניסויים על בעלי חיים. המצפון שלי לא אפשר לי להמשיך להשתמש באותם מוצרים ומייד התחלתי לחפש תחליפים.

למזלי, כמאפרת נחשפתי להמון חברות איכותיות ומקצועיות כך שמצאתי תחליפים ראויים למוצרי האיפור והקוסמטיקה האהובים עלי וכדי לחסוך לכן את הזמן בחיפושים, הרי הם לפניכן.


כיצד להשתמש נכון במוצרי האיפור האהובים עליכן, תוכלו לקרוא כאן.


אז נתחיל במוצר החשוב ביותר בתיק האיפור מבחינתי והוא המייקאפ. כמי שמאמינה ש"בסיס שווה מיליון דולר" חשוב לי שהמייקאפ יתן כיסוי מלא וישאר שעות ארוכות. לאחר חיפושים ובדיקה של הרבה מותגים, מצאתי את המייקאפ "אבסולוט קאוור" של חברת עפרה קוסמטיקס. מדובר במייקאפ על בסיס סיליקון, שנותן כיסוי מלא, הופך את העור לחלק ואחיד ונשאר שעות ארוכות גם בתנאי חום, לחות וזיעה.

מבחינת הקונסילר, שנמצא בחשיבותו במקום הראשון יחד עם המייקאפ, מצאתי שאלה שמכסים כהויות בצורה הטובה ביותר הם של קריולן ו(שוב...)עופרה קוסמטיקס.

את המסקרה הטלסקופית של לוריאל החלפתי במסקרה "דיווה" של קרליין שעונה על הצורך של מראה ריסים דרמטי.

את מסיר האיפור העמיד של גרנייה החלפתי במסיר האיפור העמיד של קרליין שמעולה גם הוא ומסיר איפור העיניים ההידרופילי של סופט טאץ' הוא הכי טוב מכולם!

את הסבון המקציף של גרנייה החלפתי בסבון המקציף של סופט טאץ' ואני לא רואה הבדל ביניהם.

בתחום השפתיים אני עדיין לא לגמרי מרוצה. כמי שמאוד אוהבת את האודמים של רבלון, בעיקר העמידים, לא הצלחתי למצוא תחליף זהה בחברות אחרות. אז, אני ממשיכה לחפש את העמידים ובינתיים מרוצה מהאודמים של עפרה קוסמטיקס, סמאשבוקס ואין על תוחמי השפתיים של איל מקיאג' שעושים יופי של עבודה בבסיס עמיד לשפתון, כך שגם אם השפתון לא נשאר לגמרי - עדיין נשאר הצבע של התוחם.


אז הבשורות הטובות הן שאפשר להישאר יפות מבלי לפגוע בחיות!

את הרשימה המלאה של החברות "הטובות והרעות" ניתן לראות כאן.


מקווה שנתתי לכן חומר למחשבה...:)

ניווט מהיר

bottom of page