top of page

איפור נכון לעבודה / ראיון מצולם



ש: כולנו מתאפרות בבוקר לעבודה ורציתי לדעת אם להערכתך איפור לעבודה כדאי שיהיה סולידי ומאופק או שחשוב להתאים את הסגנון שלו למקום העבודה?

ת: כמובן שיש להתאים את האיפור למקום העבודה. רוב העבודות דורשות איפור סולידי, אבל יש מס' עבודות כמו נשות מכירה שצריכות כן ליצור את המראה המהפנט וכדאי להן להשתמש באיפור נועז יותר כדי לגרום ללקוח להקשיב יותר, להסתכל יותר, להתהפנט אליהן.


כדי לדעת איך כדאי להתאפר לראיון עבודה - לחצי כאן


ש: זאת אומרת כן לחשוב על האפקט שאנו רוצות ליצור על מי שעומד מולנו במקום העבודה. למשל עורכת דין, או נשים שעובדות בעבודה פרונטלית ורוצות להישאר סולידיות, איך ניתן להדגיש תווי פנים מבלי לצאת פרובוקטיבים לצורך הענין?

ת: ניתן, על ידי שימוש בצבעים נייטרלים בעיקר בעיניים, לא להדגיש יותר מידי את העיניים אבל כן ליצור מראה מואר ופתוח ולהתמקד בשפתיים, בצבע אדום או חום ובעיקר אם הן צריכות שיקשיבו להן, למקד את המבט בשפתיים שלהן.


ש: יש טכניקות לשמירה על איכות האיפור לאורך שעות?

ת: יש את ההקדמה לאיפור עצמו מבחינת הזנת העור בלחות וסירום, ברגע שהעור מוזן בלחות הוא לא סופג את המייקאפ. בנוסף, יש מוצר בשם פריימר שתפקידו להושיב את המייקאפ לאורך שעות ארוכות וזה יוצר בסיס מאוד עמיד. מעבר לכך, להשתמש באיפור עמיד, מייקאפ עמיד שמותאם לסוג העור.


ש: מה צריך להיות כתוב על המייקאפ לפי סוג העור שלי?

ת: 90% מהאוכלוסיה בארץ יש להם עור פנים מעורב, לכן כדאי שהמייקאפ יהיה נטול שומן ומתאים לכל שכבת הגילאים עד גיל 50. מגיל 50 ומעלה, ומי שיש לה עור יבש, יכולה להשתמש במייקאפ יותר שמן, אבל לכל השאר, במיוחד עם האקלים שלנו, מייקאפ נטול שומן יחמיא להן מאוד וישאר שעות ארוכות.


ש: יש מיתוס שאיפור מחזיק יותר טוב ללא קרם הגנה אלא דווקא על עור יבש. מה את אומרת?

ת: זו גישה לא נכונה כי קרם ההגנה נועד לסנן את הקרינה וצריך למצוא קרם הגנה לא שומני שמתאים לעור הפנים. אם נניח את המייקאפ ישירות על העור, הוא ייספג בעור לא ישאר ואם נמרח את קרם ההגנה מתחתיו, העור יספוג את קרם ההגנה והמייקאפ ישאר יותר.


ניווט מהיר

bottom of page