top of page

עצות חשובות לאישה המתאפרת / ראיון מצולם



מראיינת: אנחנו נדבר היום על הדברים החשובים באיפור שכדאי שיהיו לכל אישה...

השאלה הראשונה היא אביזרי איפור הכרחיים שכדאי שיהיו לכל אישה בתיק האיפור שלה:

ת: קודם כל מברשות טובות... יש מברשות הכרחיות שאי אפשר לעשות את העבודה בלעדיהן: מברשת סומק והצללות, מברשת לטשטושי הצלליות ומברשת אלכסונית למילוי הגבות ולאיילינר. צלליות אפשר למרוח עם כריות האצבע והצללית אף נדבקת טוב יותר לעפעף בזכות השומן הטבעי של האצבעות אבל כדי לטשטש צריך עוד עזרים.

מעבר לכך, כל אישה צריכה לפחות שיהיו לה צלליות ניטרליות בגוון אדמה, שמנת, אפור ושחור שאיתן אפשר ליצור כל מראה שהיא תרצה, טבעי, מעושן, חתולי.

ש: הרבה פעמים מצרפים למייקאפ כרית קטנה שאיתה מורחים את המייקאפ. יש לי תחושה שזה לא כל כך היגייני לאחר כמה שימושים. איך מחדשים את הכרית הזאת?

ת: אפשר אחרי כמה שימושים לשטוף בסינטבון ומים, כנ"ל גם לגבי כרית הפודרה שלנו והמברשות שכדאי פעם בחודש לחפוף בשמפו וקונדישנר (בהנחה שאת לא מעבירה את המברשות למישהי אחרת).

ש: כשאני קמה בבוקר ומתאפרת, אני צריכה לשאול את עצמי שאלות או שאני צריכה להתאפר כמו שאני רגילה להתאפר?

ת: את צריכה לשאול את עצמך איזה מסר את רוצה להעביר היום, מה את הולכת ללבוש. אם את מחליטה שאת רוצה להיראות מאוד מפתה,תדגישי את העיניים שלך בצורה חתולית. אם את רוצה לשדר שאת מאוד סולידית, תקפידי על איפור עדין בעיניים ולא יותר מידי מנצנץ. לרוב אנחנו משדרות יום יום אותו דבר כי אנחנו עובדות באותו מקום ופוגשות אותם אנשים. ההבדל הוא בין איפור יום לאיפור ערב, כשבאיפור ערב אנחנו נשדר לכל אירוע מראה אחר ולפי זה נתאים את האיפור.

ש: האם צריך להתאים גוון של צללית לבגד?

ת: וודאי... כן לתת קריצה מהצבע של הצללית לצבע של הבגד. למשל, אם אני לובשת כחול, לא צריך שכל האיפור יהיה בכחול, אבל כן להוסיף עיפרון כחול בעיניים, או זווית בצבע כחול כדי להראות את ההתאמה בין צבע הבגד לצבע האיפור. כמו כן, אם אני לובשת חולצה אדומה ומכנסיים צהובים, אני לא אתאפר בצללית סגולה או ירוקה כי אז אני איראה יותר מידי פורימית. אני אשתמש בצבעים נייטרלים כדי להוריד את העוצמה של המראה שלי. אם אני לובשת שחור או לבן, אני בהחלט יכולה להתאים להם כל צבע שארצה ובהתאם למה שאני רוצה לשדר.


ש: איפור קיץ ואיפור חורף – אנחנו מתאימים את האיפור שלנו ללבוש של החורף? או לא עושים שום שינוי מבחינת סגנון האיפור שלנו?

ת: אנחנו מושפעים מהאופנה, ואם הבגדים הם בגוון החום והכאמל, גם האיפור מתאים את עצמו, השפתונים יותר חומים. לעומת זאת בקיץ יש צורך לצאת בצבעוניות ואז זה מקרין על האיפור.


ואם בא לך לדעת איך להתאפר במראה אביבי - היכנסי לכאן

כמובן שאסור להגזים באופן האיפור, הוא אמור להיות קליל במידת האפשר ולא עמוס.



ניווט מהיר

bottom of page