top of page

טיפוח העור לפני הכל!

בין אם את מתאפרת ובין אם לא – טיפוח עור הפנים הוא הכרחי ואסור לוותר עליו.

את יכולה לקנות את מוצרי האיפור היקרים ביותר, אך גם הם לא יוכלו להסתיר עור שאינו מטופח. ובמטופח אני מתכוונת בראש ובראשונה לנקי.

השלב הראשון והחשוב במעלה כשמדובר בטיפוח עור הפנים הוא ניקוי עור הפנים.

גם אם את לא מתאפרת – חשוב לשטוף את העור מידי בוקר עם סבון המיועד לעור הפנים כדי להסיר את שאריות השומן שיצר העור בלילה. ומידי ערב חשוב לנקות את העור במסיר איפור לפנים (אם את מתאפרת) או בחלב פנים ומי פנים ואז לשטוף שוב את הפנים במים וסבון. השלב הראשון של שגרת הניקוי היומית של עור הפנים הנו פשוט ולא דורש מאמץ, אך השינוי שהוא עושה הנו משמעותי!


השלב השני בטיפוח העור הנו מריחת קרמים התורמים להזנת העור ולחותו ואלו הם:

סרום – אם את מעל גיל 30, בטח שמת לב שהעור שלך כבר אינו גמיש וזוהר כפי שהיה בשנות העשרים לחייך. מטרתו של הסרום הנו לעזור בהחדרת הלחות לעור הפנים. כמו כן, הוא תורם למתיחת העור ולתחושה נעימה וחלקה יותר של העור. את הסרום מורחים מיד לאחר שטיפת הפנים בבוקר.

קרם לחות – את קרם הלחות יש להתאים לפי סוג העור שלך. אם את מתחת לגיל 50, סביר להניח שקרם הלחות שיתאים לך הנו לעור מעורב, כלומר סוג עור שהוא בין רגיל לשומני, אך כמובן שעלייך להתייעץ עם קוסמטיקאית שתאבחן את סוג העור שלך ותדע להתאים לך את קרם הלחות הטוב ביותר עבורך. בכל מקרה, אם את נוהגת להתאפר, אני לא ממליצה על קרם שהינו שומני מידי, אחרת המייקאפ שתניחי עליו לא יחזיק מעמד. את קרם הלחות את מורחת מיד לאחר מריחת הסרום.

קרם עיניים - העור שמסביב לעיניים הנו דק יותר מעור הפנים ולכן הוא גם נוטה יותר להתקמט ודורש הזנה. מסביב לעיניים יש להניח בטפיחות את קרם העיניים שכאמור יתרום להפחתת הקמטוטים וגם להפחתת הכהויות שמתחת לעיניים. אם את בגילאי העשרים ועדיין לא סובלת מכהויות – את יכולה לוותר על שלב זה.

מסנן קרינה - השמש הישראלית עושה הרבה נזקים לעור הפנים כגון פיגמנטציה, נמשים ונקודות חן. גם אם במייקאפ שלך יש מסנן קרינה – הוא אינו מספיק כדי להגן על העור. יש למרוח על העור מסנן קרינה ברמת SPF34 לפחות לפני הנחת המייקאפ או היציאה לשמש. גם אם זה נשמע לך טרחה – אל תוותרי על מסנן הקרינה! לעצלניות שבינינו – ישנם קרמי לחות עם SPF גבוה (דוגמת "סבוקלם") שחוסכים לך שימוש בשני מוצרים נפרדים (קרם לחות ומסנן קרינה).

עד כה דיברנו על שגרת טיפוח יומית שאחריה את יכולה להמשיך להתאפר כרגיל, או לא... תלוי עד כמה יש לך סבלנות להתאפר בבוקר:)

השלב השלישי הנו שגרת הטיפוח השבועית:

פילינג – פעם עד פעמיים בשבוע כדאי לנקות את העור באמצעות פילינג עדין לפנים שאינו שורט את העור אך מנקה את העור ביסודיות גדולה יותר מאשר סבון פנים ומסיר תאים מתים. לאחר השימוש בפילינג העור נראה נקי ובהיר יותר.

מסיכת הזנה – פעם בשבוע, בזמנך החופשי (בערב כשאת בבית או בשבת כשאת לא ממהרת לצאת), הניחי על העור מסיכת הזנה לאחר הפילינג, לצורך הזנת העור באופן מוגבר יותר. ישנן מסיכות שתורמות למתיחת העור, לעור זוהר יותר, הכל בהתאם למראה שאת רוצה להשיג. לאחר השימוש במסיכה את תרגישי שהעור מואר יותר ונעים למגע. שווה לך לנסות!

השלב הרביעי והמפנק הינו:

טיפול פנים אצל הקוסמטיקאית – עשי לך הרגל אחת לכמה חודשים (מומלץ פעם בחודשיים אבל עם קצב החיים העמוס גם פעם בכמה חודשים זה טוב) לקבוע תור אצל קוסמטיקאית טובה שתנקה את העור שלך באופן יסודי יותר, תסיר נקודות שחורות ונקודות שומן ותיתן לעור שלך את הטיפול לו הוא זקוק. הפנים שלך יודו לך וגם לך לא יזיק להירגע לשעה וחצי ולתת למישהו לטפל בך:)

למי שלא מורגלת בכל שגרת הטיפוח שתיארתי – זה בטח נשמע כמו כאב ראש אחד גדול אבל אני מבטיחה לך שמהר מאוד תשימי לב לשינוי חיובי בעור הפנים ואם את מאלו שמעמיסות שכבת מייקאפ על העור כדי להסתיר פגמים – את תופתעי לגלות שאת כבר לא זקוקה לשכבה עבה של מייקאפ!

מאחלת לך יופי של פנים!

אם את מתחתנת בקרוב, יש לי בשבילך כמה טיפים שיעזרו לך להיראות זוהרת יותר בחתונה!

ניווט מהיר

bottom of page