top of page

אני שונאת להתאפר אבל יש לי אירוע חשוב... מה לעשות?

לא מעט משיחות הטלפון שאני מקבלת מלקוחות הן על כך שהן לא חובבות איפור, לא נוהגות להתאפר בדרך כלל, אבל יש להן אירוע חשוב ואין להן ברירה... בשיחה, הן מביעות את חוסר החיבור שלהן לכל נושא האיפור והפחד שהאיפור יהפוך אותן למישהי שהן לא מזהות במראה.

אם את מזדהה עם מה שנאמר כאן, כנראה שגם את שייכת לקבוצת הנשים שמרגישות אי-נוחות כשמשהו זר מכסה להן את הפנים ומרגיש להן כמו מסיכה.

אז מה עושה מישהי ששונאת להתאפר אבל מחתנת את הבת או חוגגת בר מצווה לבן?

קודם כל, הרשי לי להרגיע אותך: איפור נכון הוא כזה שמדגיש את תווי הפנים שלך ולא משנה אותך ואת יכולה להרגיש ולהיראות לגמרי טבעית גם עם איפור מלא על הפנים!

איך גורמים לכך שהאיפור יראה טבעי ולא מתאמץ?

  1. יש לבחור במייקאפ בעל כיסוי קליל שמשתלב בטבעיות עם צבע העור שלך. המטרה היא שמי שמתבונן בך יחשוב שמדובר בעור שלך ולא בכיסוי שהנחת עליו.

  2. בחרי בצבעי אדמה עבור הצלליות שלך. צבעי האדמה הטבעיים הכי קרובים לצבע העור שלך ולכן תתקבל תחושה הרמונית וזורמת בין איפור העיניים לשאר חלקי הפנים.

  3. גם צבע השפתון יהיה בגוון טבעי ובהיר, כזה שמשתלב עם צבע השפתיים שלך.

  4. והכי חשוב: בחרי במאפרת קשובה בעלת נסיון שתדע לתרגם את הרצונות שלך לשביעות רצונך!

אז בעצם, אם מדובר באיפור כל כך פשוט – למה שאקח בשביל זה מאפרת מקצועית?

כאחת שחובבת "עשי זאת בעצמך" אני בהחלט מבינה את קו המחשבה שלך, אבל הרשי לי להזכיר לך כמה דברים:

  1. כאחת שלא ממש חובבת איפור – אני מניחה שלא יצא לך להתנסות באיפור יותר מידי בחייך ואת לא ממש רוצה להגיע לאחד האירועים החשובים בחייך כשפן נסיונות של עצמך:)

  2. עד כמה שזה נשמע פשוט – איפור "טבעי" הוא לפעמים מורכב יותר מאיפור רגיל, מאחר וצריך לדעת איך מצד אחד להתאפר איפור מלא שיתן כיסוי וזוהר לפנים ומצד שני שלא יראה מתאמץ מידי. מעין "ללכת עם ולהרגיש בלי..." וזאת תוצאה שרק מאפרת מקצועית בעלת הרבה שנות ניסיון תוכל לתת לך באופן מושלם.

  3. דבר נוסף הוא שבכל זאת מדובר באירוע חשוב וסביר להניח שאת נמצאת בלחץ ורוצה שהכל יהיה מושלם, אז למה שלא תשאירי את מלאכת האיפור למי שמומחית לענין? יש לך עוד הרבה דברים אחרים שאת צריכה להתעסק איתם...

  4. ודבר אחרון: מותר גם לך להתפנק מידי פעם! וזאת סיבה מספיק טובה להזמין מאפרת מקצועית שתעשה זאת בשבילך:)

אז בפעם הבאה שאת חוגגת אירוע חשוב, קחי לך מאפרת שאת סומכת עליה, מאפרת שראית עבודות שלה (טיפ: תבקשי לראות תמונות איפור של לפני-אחרי) ושאת יודעת שאת יכולה לסמוך עליה שתוציא אותך הכי יפה בעינייך!

שנתראה רק בשמחות!

ניווט מהיר

bottom of page