top of page

איך תתאפרי לאירוע צהרים

דודה יקרה פנתה אלי בחתונת צהרים משפחתית וביקשה טיפים לאיפור יום

בשבילה ישבתי והכנתי לכן נקודות ציון לאיפור ארוע בשעות הצהרים

1. השלב הראשון שאין לוותר עליו בשום מקרה הוא הזנת העור בלחות לפני האיפור. יש כאלה שחושבות שמאחר וגם ככה לח וחם בחוץ – אין צורך להוסיף לעור לחות. זו טעות! העור זקוק ללחות בכל טמפרטורה ואם לא תזיני אותו בלחות הוא יספוג את המייקאפ ומראה הפנים יראה יבש יותר.

2. אם יש לך כתמי פיגמנטציה וכהויות מתחת לעיניים – הסתירי אותם באמצעות קורקטור (קונסילר מתקן גוון) בגוון כתום.

3. הניחי על העור מייקאפ עמיד. זהב לא הזמן להתנסות במוצר חדש שלא בחנת את העמידות שלו. לאירוע צהרים את צריכה מייקאפ שעמיד בתנאי חום, לחות, זיעה וכל מה שיביא לנו מזג האוויר הישראלי. נכון שקרוב לוודאי שהאירוע יערך במקום ממוזג (אלא אם הוא מתוכנן לחוף הים...) אבל עדיין, יש סבירות גבוהה שקבלת הפנים או החופה יערכו בחוץ ואת לא רוצה שאחרי רבע שעה בחוץ – הפנים שלך יראו כאילו חזרת משיעור ספורט מאומץ...

4. מבחינת הצלליות, המגמה בשנים האחרונות היא צבעי האדמה על כל גווניהם, שמשתלבים נהדר עם תאורת היום. אני ממליצה על צללית קרם או משי בגוון בהיר כמו פנינה, זהב, שמנת על העפעף, ובקפל העין להניח צבע חום בגוון בינוני. כדי להעמיק את המראה – אפשר להוסיף גוון חום כהה קצת יותר בזווית החיצונית של העין. חשוב מאוד לטשטש את הצלליות היטב, שהמראה שיתקבל לא יהיה חד מידי.

5. לחובבות האיילינר אני ממליצה על איילינר מעושן. יוצרים אותו באמצעות מברשת גבות אלכסונית וצללית שחורה. משרטטים את האיילינר צמוד לקו הריסים, ובזווית החיצונית של העין – מטשטשים אותו כלפי מעלה. מתקבל מראה מודגש של העין, אך רך.

6. באמצעות ברונזר חום-שזוף יוצרים הצללות מתחת לעצמות הלחיים ובמסגרת הפנים. בוחרים בסומק ורדרד או אפרסקי (כל אחת לפי טעמה והעיקר שיראה טבעי!) ומניחים אותו על תפוחי הלחיים.

7. מוסיפים שימר עדין (לא מנצנץ מידי!) על הרקות וגשר האף.

8. לשפתיים אני בוחרת בצבע שישתלב עם צבע הבגד והצלליות. אני מעדיפה את הצבעים הקרובים לצבע השפתיים הטבעי.

9. לסיום, מפדרים את הפנים בכל האזורים שבהם לא נגענו עם הברונזר, הסומק או השימר. כלומר – במצח ובסנטר בלבד.

עכשיו את מוכנה לכבוש את רחבת הריקודים 😊

ניווט מהיר

bottom of page